Sabtu, 25 Februari 2012

dear diary..

serasa lama aku tak bertemu dengan mu,,

aku fikir aku mampu, menahan semua ini, memang semua kesalahan yang sudah aku perbuat,
dan aku pun tak ingin mengulanginya, aku berusaha untuk membuktikan aku tak akan mengulangi kesalahan yang sama.
Ya Allah.. aku mohon, berikan aku jalan terbaik yang Engkau pilihkan buat aku.
aku ga mau seperti ini terus, berikan kebahagiaan kepada mereka, mereka yang aku sayang. jangan berikan mereka hal seperti ini lagi, aku mohon,,
aku pasrahkan semua pada Mu ya Allah,,

aku tau, pasti semua merasakan hal yang sama,, sakit yang sama,
aku ga tau lagi musti bagaimana ya Allah,,
aku tau Engkau sayang padaku, ini teguran Mu atas semua kelalaian ku,, atas semua kesalahanku,,

aku tau Ya Allah,, beri aku petunjuk Mu,,
serasa lelah dengan semua ini ya Allah..
ga ada lagi tempat mengadu,, tapi aku tau Engkau pasti tak pernah meninggalkan hamba.

0 komentar:

Posting Komentar